Természetes folyékony dezodor

   Éveken keresztül egy jól bevált krémes dezodort használtam, de most úgy döntöttem ideje kipróbálni valami más receptet is. Könnyen elkészíthető a folyékony dezodor változat is. A 2 hetes tesztpróbán átment, a bőrömet nem irritálta, a szagokat semlegesítette.


   Ezek az alapanyagok megvoltak nekem otthon, de lehet kísérletezni különböző egyéb virágvizekkel is. Más illatot eredményeznek. Ugyanúgy egyéb illóolajok kipróbálása is nagyszerű gondolat, viszont két dologra ez esetben nagyon is oda kell figyelni. Az egyik az, hogy mindenképpen 100%-os legyen, a másik, hogy a citrusos olajakat kerülni kell, mert irritálhatják a bőrt.

Hozzávalók:
2 dl-es szórófejes flakon
0,5 dl ezüstkolloid
1 dl rózsavíz
0,5 dl narancsvirágvíz
5-8 csepp 100% -os levendula illóolaj
2 evőkanál szódabikarbóna


   Az összetevőket öntsd bele a flakonba, aztán rázd fel jó alaposan. Várd meg, míg a szódabikarbóna feloldódik a folyadékban és már használhatod is. Az illata ellenállhatatlanul finom, határozottan sokáig elég egy ilyen kis flakon, teljes testszagmentességet biztosít a mozgalmas napokon.

  Én az egész nyár alatt ezt használtam és mondanom sem kell, eredményesen. Nagyon szeretem, talán jobban csípem, mint a krémes verziót, amiről ugyancsak ódákat tudnék zengeni:  100% természetes dezodor
Ha tetszett a bejegyzés, akkor látogass el a Homemade kozmetikum oldalra, hogy még több remek ötletre találj! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

3 egyszerű illatosító házilag