Miért készítsd el saját kozmetikumaidat?

   Miért készítsd el magadnak a saját otthoni vegyszereidet, illatosítóidat, kozmetikai szereidet? Rengeteg előnnyel jár és nem is olyan nehéz a megvalósítás, mint képzelnéd.



   A bőröm határozottan jelezte már évekkel ezelőtt, hogy a különböző, test-, és arcápolási szerek nem felelnek meg a kényes kis elvárásainak. Ezért kellett próbálkoznom valami újjal, valami mással.        Először a babáknak, gyerekeknek készült tisztálkodási szereket próbáltam, több kevesebb sikerrel. Aztán az egyre népszerűbb, boltokban is kapható natúr-/biokozmetikumokra tettem kísérletet. Ezeknél sem vált be egytől egyig mind, de már tudtam hogy jó fele kapiskálok. Egy probléma volt csak vele, hogy ezekkel a bolti natúr-kozmetikumokkal erősen csökkent a pénztárcám súlya.    Rájöttem, hogy ha jó is az út, nem engedhetem meg magamnak. Ekkor jött az ötlet, hogy akár magamnak is előállíthatom, példákat már láttam más vloggerektől, bloggerektől. Miért is ne?-gondoltam.
  Most felsorolom neked azokat az érveket, amik engem meggyőztek arról, hogy saját magam készítsem tisztálkodási és ápolási szereimet.


  1. Sokkal olcsóbb, gazdaságosabb megoldás. Ugyan meg kell venni az alapanyagokat, amik nem tűnnek túl olcsónak, de ha a felhasználását nézzük, és hogy hány adagot lehet készíteni a megvett összetevőkből, akkor abszolút megéri anyagilag.
  2. Nem zsákbamacskát használsz. Tudod, hogy valójában mit tartalmaz, hiszen te vagy az, aki összeállítod magadnak.
  3. Biztosra mehetsz, hogy 100% természetes alapanyagokból készült a termék, mivel te csináltad, te raktál bele minden összetevőt.
4. Örömmel tölt el az elkészített kozmetikum. Ez a tied, hiszen te csináltad. Nem ér fel azzal az         érzéssel, amikor megveszed pénzért a terméket. Sokkal nagyobb elégedettséggel fogod magadra kenni a saját kencéidet.
Ez a négy érvem arra, hogy miért éri meg saját kozmetikumot gyártani. Ha meggyőztelek nézz be a Homemade kozmetikum rovatba. Számtalan kiváló receptet tartogat számodra. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

3 egyszerű illatosító házilag