Top 10 szokatlan karácsonyfa II.


  Újabb szokatlan fenyőfa kreációkat állítottam össze. Mind újrahasznosított idea-csomag, de ezúttal már saját szempont rendszer szerint rendeztem sorba a legjobb ötletektől haladva a legeszementebbig.
10. Lego-fa
   Ilyet otthonra is szívesen építenék. Nagyon leleményes és a gyerekek nagy kedvence lehet egy ilyen dekoráció.


9. Ha túl sok a nyakkendőd
  Karácsonyra van aki az összes férfi családtagjának nyakkendőt vesz, Slampos ajándék, és ha már nem fér el tőlük az ember a szekrényében, lehet belőle alkotni egy ilyen csodát.

8. Reggelizőpelyhes dobozokból
   Nagyon kreatív, de én még annyit igazítottam volna rajta, hogy átfestem fenyő zöldre. Úgy szebb lenne az összkép.
7. Zokniból
   A kinyúlt, használt zoknik újragondolása rafinált húzás karácsonyra. Az fa alapanyag gyűjtése azonban eléggé időigényes.

6. 'Upcycled' létra
  Kellemes látvány, de ha szükség lenne rá, akkor nem lehet használni, mivel tele van aggatva világítással és egyéb díszekkel.

5. Konzervdoboz fa 
   Még pár díszt is lehet használni, de valahogy nem adja vissza azt az igazi ünnepi hangulatot.

4. Az autószerelők álma
  Ezt otthonra nem tudod beszerezni, hacsak nem kocsikkal, vagy gumiabroncsokkal foglalkozol,. Még ránézésre is kissé fura. Otthonra pedig határozottan igénytelen.

3. Hacker karácsony
   Igazi számítógép őrülteknek való ez a chip-szülemény. Minden informatikus örülne egy ilyennek karácsonyra, még ha kevésbé is tetszetős a kinézete.

2.  Kesztyűs karácsony laborban
  Mikor először megláttam, nem bírtam ki nevetés nélkül.  Igazán mókás és eszement ötlet. 

1. Fogászati rémfa
   Ez már mindennek a határa, amikor protézisekből raknak ki egy fát és azt díszítik. Számomra ez a legszokatlanabb és egyben legijesztőbb is.

Te hogyan állítanád fel a sorrendet? Várom a kommenteket. Ha tetszett ez a válogatás, akkor nézd meg ezt is: http://pepperminthome.blogspot.hu/2015/12/top-10-szokatlan-karacsonyfa.html

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

3 egyszerű illatosító házilag