DIY egyedi kiegészítők a hajadba


   Az unalmas hétköznapi hajviseletet egyszerűen fel lehet dobni egy két csinos csattal, gumival, vagy egyéb kiegészítővel. Nem kell ahhoz sztár hajszobrásznak lenni, hogy pillanatok alatt valami értékelhető frizurát hozz össze magadnak

   Nemrég nagy leárazások voltak több helyen is és sikerült beszereznem több olcsó kiegészítőt 100-200 forintért. Mivel elég minimalista mindegyik, úgy döntöttem, hogy nem árt feldobni valamivel, amitől sokkal szívesebben hordom őket. Összeválogattam pár ötletet, jó szemezgetést hozzá:

    A hullámcsat igen unalmas egymagában a hajban. Fel lehet dobni azonban sok mindennel, amitől csinosabbnak érezheted magad. A kedvencem például a gyöngy, de ugyanúgy csinos lehet egy strasszkő vagy egy aprócska virág. Nem kell más hozzá, mint ragasztópisztoly, vagy pillanatragasztó, vagy a gyöngy esetében akár egy hajlítható vékony fémdrót is megállja a helyét. 


 A hajgumihoz már tűt és cérnát is lehet alkalmazni. Mivel újra divatba jöttek a textiles gumik, ezért lehet ezt is választani opcióként. Én viszont odáig vagyok a piros pöttyös masnikért, amiket előszeretettel hordok is bizonyos ruhakölteményeimhez. A lehető legegyszerűbben oldottam meg a feladatot: kivágtam az anyagot, élére vasaltam, majd összefűztem cérnával a gumihoz. 

    A hajpánthoz is szívesebben használtam ragasztópisztolyt. Akinek nincs, annak ajánlom a  pillanatragasztót. Különböző díszek, masnik, csipkék, és egyéb más anyagok ráragasztásával egyedülálló hajdíszeket hozhatsz létre. 

   Elég egyszerű megoldások. A boltokban lévő párjaik sokkal drágábbak, így spórolhatsz is rajta. Ugyanakkor a saját kezűleg gyártott kiegészítők büszkeséggel töltik el a lelkedet. Azt érezheted, hogy igen, ez az enyém, én csináltam. 
Ha tetszett a bejegyzés, akkor látogass el a pepperminthome.blogspot.hu-ra.
Nézz szét az Alkotó rovatban még több nagyszerű ötletért!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

3 egyszerű illatosító házilag